زاهدان -خبرپردازان- در راستای برون سپاری خدمات و افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات ثبت احوال و ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعین ، با حضور حوت فرماندار شهرستان کنارک و رحمتی مدیرکل ثبت احوال استان ، سامانه ارائه خدمات ثبت احوال در دفتر پیشخوان شهر کنارک افتتاح گردید . 

به گزارش پایگاه خبری خبرپردازان ، در راستای برون سپاری خدمات و افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات ثبت احوال و ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعین ، با حضور حوت فرماندار شهرستان کنارک و رحمتی مدیرکل ثبت احوال استان ، سامانه ارائه خدمات ثبت احوال در دفتر پیشخوان شهر کنارک افتتاح گردید .

 

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت : با توجه به گستردگی و پهناوری استان و پراکندگی جمعیت و در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و پاسخگویی سریع به مراجعین ، افزایش مراکز ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در دستور کار قرار گرفت تا با تسهیل در اعطای مجوز ارائه خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان و اتصال دفاتر و دفاتر ICT روستایی به خدمات ثبت احوال ، دسترسی مراجعین به خدمات هویتی را تسهیل نماییم و مراجعین با توجه به محل سکونت به نزدیکترین مرکز ارائه خدمات مراجعه و خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نماید. ‌

 

علی رحمتی بیان داشت : با راه اندازی این سامانه هم اکنون ۱۲ دفتر پیشخوان در سطح استان در حال ارائه خدمت به مردم هستند و مراکز ارائه دهنده خدمات ثبت احوال به ۶۶ نقطه افزایش یافت .